Гарантия
Гарантія на товар
У разі неполадок у роботі обладнання протягом гарантійного терміну (за замовчуванням 12 місяців) ми забезпечимо Вам безкоштовний гарантійний ремонт. Для цього Вам необхідно зв'язатися з менеджером та надіслати обладнання з гарантійним талоном (чеком) на вказану адресу.
Ремонт здійснюється спеціалізованим сервісним центром відповідного бренду, відповідно, терміни ремонту залежатимуть від сервісу. Як правило, це 2-3 тижні, але термін у деяких випадках може бути перевищений, наприклад у зв'язку з очікуванням поставки деталей.
Також варто пам'ятати, що гарантії може бути відмовлено з однієї з причин:
- було порушено режим електроживлення пристрою;
- прилад використовувався не за призначенням;
- виявлено сліди розтину корпусу, спроби самостійного ремонту;
- не було дотримано правил установки, що додаються до приладу;
- дефект пов'язаний з невдалою спробою зміни вбудованого ПЗ (прошивки) пристрою;
- прилад зазнавав небажаного зовнішнього впливу: механічні пошкодження, затоплення, перегрів, електричне наведення, вплив хімічних речовин, пилу тощо.
Передавати обладнання на ремонт слід у чистому вигляді.
Для подальшого використання інформації на носіях пристрою слід зробити резервну копію або вилучити носій. У процесі ремонту може здійснюватися очищення даних та повернення до заводських установок.
-
Попереднє замовленняПід час воєнного стану намагайтеся робити замовлення заздалегідь по телефону або формою на сайті
-
ДоставкаМи доставимо ваше замовлення кур'єром по Харкові або Новою Поштою до будь-якого міста України.
-
ОплатаОплачуйте замовлення готівкою, банківською карткою, безготівковим розрахунком, а також післяплатою Нової Пошти