Працюємо
Під час воєнного стану
в обмеженому режимі

Приймаємо попередні замовлення
З ремонту або монтажу

+38 (063) 397-96-82;
+38 (096) 766-44-97;
(viber, telegram);

Гарантия

Гарантія на товар

У разі неполадок у роботі обладнання протягом гарантійного терміну (за замовчуванням 12 місяців) ми забезпечимо Вам безкоштовний гарантійний ремонт. Для цього Вам необхідно зв'язатися з менеджером та надіслати обладнання з гарантійним талоном (чеком) на вказану адресу.

Ремонт здійснюється спеціалізованим сервісним центром відповідного бренду, відповідно, терміни ремонту залежатимуть від сервісу. Як правило, це 2-3 тижні, але термін у деяких випадках може бути перевищений, наприклад у зв'язку з очікуванням поставки деталей.

 Також варто пам'ятати, що гарантії може бути відмовлено з однієї з причин:

  • було порушено режим електроживлення пристрою;
  • прилад використовувався не за призначенням;
  • виявлено сліди розтину корпусу, спроби самостійного ремонту;
  • не було дотримано правил установки, що додаються до приладу;
  • дефект пов'язаний з невдалою спробою зміни вбудованого ПЗ (прошивки) пристрою;
  • прилад зазнавав небажаного зовнішнього впливу: механічні пошкодження, затоплення, перегрів, електричне наведення, вплив хімічних речовин, пилу тощо.

Передавати обладнання на ремонт слід у чистому вигляді.

Для подальшого використання інформації на носіях пристрою слід зробити резервну копію або вилучити носій. У процесі ремонту може здійснюватися очищення даних та повернення до заводських установок.

  • Попереднє замовлення
    Під час воєнного стану намагайтеся робити замовлення заздалегідь по телефону або формою на сайті
  • Доставка
    Ми доставимо ваше замовлення кур'єром по Харкові або Новою Поштою до будь-якого міста України.
  • Оплата
    Оплачуйте замовлення готівкою, банківською карткою, безготівковим розрахунком, а також післяплатою Нової Пошти